Психология — статьи и консультации
no no no
 

. Right now I look at the board. I, see some words on the blackboard. 4. I need to call my parents today and tell
01.01.2001

  • How to build words ?

  • Помогите пожалуйста очень срочно!!!!


  • . Right now I look at the board. I, see some words on the blackboard. 4. I need to call my parents today and tell
    . Right now I (look) at the board. (I, see) some words on the blackboard. 4. I (need) to call my parents today and tell them about my new apartment. They can't call me because they (know, not) my new telephone number. 5. Right now the children (be) at the beach. They (have) a good time. They (have) a beach ball and they (play) with it. They (like) to play catch. Their parents (sunbathe). They (try) to get a tan. They (listen) to some music on a transistor radio. They also (hear) the sound of sea gulls and the sound of the waves. 6. Right now I (think) about sea gulls and waves. I (think) that sea gulls are beautiful birds. 7. Sam is at the library. He (sit) at a table. He (write) a composition. He (use) a dictionary to look up the spelling of some words. The dictionary (belong, not) to him. It (belong) to his roommate. Sam (look) up words in the dictionary because he (want) to make sure that he doesn't have any misspelled words in his paper. 8. Janice: What (write, you) in your notebook? Diane: I (make) notes about questions I want to ask the teacher. Janice: (Prepare, you, always) so thoroughly for every class? Diane: I (try, always) to. 9. Bob: Jack really makes me angry! Sue: Why? Bob: Well, for one thing, he (interrupt, always) me. I can barely get a whole sentence out of my mouth. Sue: Is that all? Bob: No. He (ask, always) me to do his homework for him. I have enough homework of my own without doing his homework too! 10. Mother: Susie! Get your fingers out of the dessert! What (do, you)? Susie: I (taste) the cake. It (taste) good. Mother: Well, you'll just have to wait until dinnertime. You can have some then. 11. This morning it (rain). I can see Janet from my window. She (stand) at f the comer of 5th and Pine. She (hold) her umbrella over her head. She (wait) for the bus. 12. Right now I (look) at Janet. She (look) angry. I wonder what's the matter. She (have) a frown on her face. She certainly (have, not) any fun right now. 13. I can't afford that thing. It (cost) too much. 14. I (own, not) an umbrella. I (wear) a waterproof hat on rainy days. 15. Why you (walk) so fast today? You (walk, usually) quite slowly. – I (hurry) because I (meet) my mother at 4 o'clock and she (not like) to be kept waiting. 16. The plane that you (look) at now just (take) off for Paris. 17. Tom never (do) any work in the garden; he always (work) on his car. – What he (do) in his car now? – I (think) he (polish) it. 18. That film (come) to the local cinema next week. You (want) to see it? 19. How Peter (get) on at school? – Very well. He (seem) to like the life. 20. This is our itinerary. We (leave) home on the 8th, (arrive) in Paris on the 9th, (spend) the day in Paris, and (set) out that night for Venice. – That (sound) most interesting. You must tell me all about it when you (get) back.

    • am looking. I see. 4. need. don't know. 5. are. have.

    Вас заинтересует

  • How to build words ?

  • Помогите пожалуйста очень срочно!!!!



  • Последние новости


    Интервьюирование Консультирование Психотерапия. Часть 2

    Наиболее подробно на этом вопросе останавливаются П. П. Горностай, С. В. Васьковская, Которые пишут: «Консультирование – одна из форм оказания человеку профессиональной психологической помощи …По характеру оказания помощи консультирование наиболее близко к психотерапии. Кое кто из спе...
    Читать далее »

    Становление практической психологии и характер задач, решаемых ею на каждом этапе. Часть 4

    В то же время, обслуживая цели и задачи какой либо сферы деятельности, практический психолог решает и собственно психологические задачи. По этому основанию можно выделить главные направления и виды деятельности практикоориентрованного психолога. В частности, в большинстве пособий сюда относя...
    Читать далее »

    Этические стандарты. Часть 12

    6.21. Сообщение результатов. А) Психологи не выдумывают и не фабрикуют данные и не фальсифицируют результаты в своих публикациях. Б) При обнаружении ошибок в уже опубликованных материалах психологи делают все возможное для их исправления. 6.22. Плагиат. Психологи не выдают части или составляющие...
    Читать далее »

    Этические стандарты. Часть 11

    6.13. Осознанное согласие при видеозаписи или фотографировании. При использовании в исследовании видеозаписи или иных форм записи, позволяющих идентифицировать участников, психологи должны получить на это согласие участников. 6.14. Возможности в привлечении участников исследования. А) Предлагая ...
    Читать далее »

    Этические стандарты. Часть 10

    6.07. Ответственность. А) Проводя исследование, психологи проявляют повышенное внимание и уважение к индивидуальности и благополучию участников. Б) Психологи несут ответственность за этические моменты исследования независимо от того, проводят ли они его сами или оно идет под их руководством. ...
    Читать далее »

    Этические стандарты. Часть 9

    5.08. Использование конфиденциальной информации в дидактических или иных целях. А) В своих публикациях, лекциях или других публичных выступлениях психологи не разглашают конфиденциальную информацию, которая может быть идентифицирована в отношении предоставивших ее лиц или организаций, если тол...
    Читать далее »

    Этические стандарты. Часть 8

    5.02. Сохранение конфиденциальности. Главной обязанностью психологов является сохранение права на конфиденциальность всех тех, с кем психологам приходится работать. 5.03. Минимизация вторжения во внутренний мир клиента или пациента. А) Для предотвращения вторжения во внутренний мир клиента или п...
    Читать далее »
     
    no no no